dimecres, 20 de febrer del 2008

El carnaval passat vist des d'un enlletat

"Un cop passats 4 dies del Carnaval, personalment puc considerar la ressaca física com a superada.

El que encara no tinc del tot superat és la “ressaca mental post festassa”, que és aquella que tens al pensar que ens queda 1 any sencer per poder tornar a gaudir d’una farra com la d’aquest cap de setmana passat.

Recordo que l’any passat vaig tenir una sensació molt semblant i en aquell “entonces”, també vaig decidir escriure-us mail."


Només vull dir-vos que dissabte va ser espectacular. Cada vegada que recordo la gentada que portàvem ballant al ritme de la nostra música, o recordo les imatges del carrer Sant Miquel pel 9TV, o simplement recordo la carrossa parada a dalt al barri, just abans de començar la rua,... se’m posa la “galina de piel”. No fa falta dir masses coses perquè suposo que en una tarda-nit tant llarga, tothom tindrà els seus record (i llacunes) i les seves imatges ben gravades. A mi, per sobre de totes les imatges, em queda la de un gran grup de bona gent, ben avinguda i amb moltes ganes de gresca que, fins i tot quan va fallar una de les coses més importants en un carnaval com és la música, no va deixar de saltar i ballar en cap moment.

Per últim, i per no posar-me sentimental, donar les gràcies als que han estirat del carro durant tantes i tantes setmanes: Al “jefa”, a l’enginyer, a l’equip de soldadors (siguin de dretes o d’esquerres), al fuster, a les noies del taller “DONG GUAN”, als dels afectes especials, a l’empresa associada de currantes amb estudis, als temporals, als comercials alimentaris, al nostre gran pintor,........................................................ i en definitiva, a tots als 140 enlletats/des que d’una manera o altre hem participat de tot aquest tinglado, i que espero que ens tornem a trobar en el Carnaval de Terra Endins 2009!!!!!!

Salut!!!!

-Enric Mayo-

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí senyor!!! Això és un escrit com cal... Sincerament, és el que penso jo. Força enlletats i ens veiem el dia 30!!!

Anònim ha dit...

Jo també m'hi he vist en aquest escrit, és una sensació que vaig tenir tota la setmana després de carnaval!!!! Aprofito per agrair-vos a tots els enlletats (i sobretot als que hi heu deixat hores i més hores) per fer-nos-ho passar tant bé!!!